.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عقب نشینی تاکتیکی انقلابیون لیبی

منابع آگاه خبری عقب نشینی انقلابیون لیبی در شرق و غرب این کشور را تاکتیکی دانسته و بر این مسئله تاکید دارند که این نیروها با وجود کمبود تسلیحاتی به خوبی در برابر عوامل قذافی می جنگندند. 

در حالی که درگیریهای میدانی میان انقلابیون لیبی و نیروهای قذافی در مصراته، البریقه و راس لانوف همچنان به صورت جنگ و گریز ادامه دارد، برخی احتمال شکست انقلابیون با توجه عقب نشینی آنها از برخی از شهرها را مطرح کرده اند.

اما منابع نزدیک به انقلابیون لیبی این عقب نشینی را تاکتیکی دانسته که در راستای کنترل اوضاع و شرایط جنگی انجام می شود. در همین راستا "مصطفی عبدالجلیل" رئیس شورای ملی انتقالی لیبی از پیوستن یگانهای تازه به صف انقلابیون علیه قذافی خبر داد.

بنابراین گزارش، با وجود اینکه نیروهای انقلابی در روزهای اخیر عقب نشینی هایی در شهرهای الزاویه، راس لانوف، البریقه و السدره داشته اند، اما به زودی با تجمیع مجدد قوای خود به این مناطق باز خواهند گشت.

از سوی دیگر، انقلابیون لیبی در روزهای اخیر کمبود تسلیحات جنگی داشته و گفته می شود از برخی کشورها که به نامشان اشاره ای نشده در این زمینه تقاضای کمک کرده اند.

همچنین منابع آگاه در طرابلس (پایتخت لیبی) از تیراندازی شدید داخل مقر "معمر قذافی" در منطقه باب العزیزیه خبر می دهند. برخی از ساکنان این منطقه در گفتگو با الشرق الاوسط اعلام کردند: در چند ساعت اخیر صدای شلیک گلوله و تبادل شدید آتش از مقر قذافی شنیده شده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.